TAM naujasis elektra varomas autobusas

Kitoks, draugiškas aplinkai saugios ateities automobilis

Daugiau vietos, daugiau šviesos

Komfortabilus interjeras, daugiau erdvės galvai (2 300 mm), daugiau šviesos, be ratų ar papildomų prietaisų dėtuvių – visai tai leidžia pajusti, kad su TAM Vero autobusu važiuoji tikrai XXI amžiuje.

Vietų skaičius ir svoris

Ypatingai maža tuščios transporto priemonės masė – tik 8,2 tonos (-35 %), įskaitant baterijų sistemą maždaug 200 kW/h leidžia pasiekti 8,1 tonos keliamąją galią (+60 %). Esamą vietą visiškai galima išnaudoti keleiviams.

Minimalus posūkio spindulys

Visų ratų vairavimas garantuoja maksimalų manevringumą, o TAMO paverčia tikru genijumi mieste.

Įkrovimo laikas

Įkrovimas su iki 0,5 °C (t. y., 120 minučių) sąlygoja akumuliatorių minimalizavimą ir trumpesnį įkrovimo laiką kasdienėje veikloje. 100 kW įkrovimo prietaisas. Galimybė įkrauti nuolatinės srovės stotimi (DC).

Modalumas ir draugiška priežiūra

Įkrovimas su iki 0,5 °C (t. y., 120 minučių) sąlygoja akumuliatorių minimalizavimą ir trumpesnį įkrovimo laiką kasdienėje veikloje. 100 kW įkrovimo prietaisas. Galimybė įkrauti nuolatinės srovės stotimi (DC).

Patogumas

Visiškai žemagrindis, be iškilimų, hidraulinis nuleidimo mechanizmas, elektra valdomos durys ir daug kitų išmaniųjų funkcijų tarnauja tiek keleivių, tiek vairuotojo išskirtiniam patogumui.

Sugebėjimas prisitaikyti

Autobusas sukonstruotas taip, kad pagalbinės sistemos, pvz., priklausomos įkrovimo, Induktiv- arba Plug-In sistemos gali būti integruojamos arba eliminuojamos. Pasikeitus darbo aplinkai arba infrastruktūrai, atitinkamai galima pritaikyti arba modifikuoti elektra varomą TAM Vero autobusą.

Amortizacija

Stilingas TAM Vero dizainas su visais išvardintais privalumais ir funkcijomis kartu su korektiškomis kainomis artimiausiu laiku ar netolimoje ateityje amortizuos investiciją į TAM Vero autobusus. Priklausomai nuo baterijos talpos konfigūracijos ir autobuso maršruto, lyginant su įprastiniais miesto autobusais, galima pasiekti nuo 2,5 iki 4,5 metų amortizaciją.

Quelle: Jan-Hendrik Frank/Holsteiner Allgemeine