Komfortabilus interjeras, daugiau erdvės galvai (2 300 mm), daugiau šviesos, be ratų ar papildomų prietaisų dėtuvių – visai tai leidžia pajusti, kad su TAM Vero autobusu važiuoji tikrai XXI amžiuje.
Ypatingai maža tuščios transporto priemonės masė – tik 8,2 tonos (-35 %), įskaitant baterijų sistemą maždaug 200 kW/h leidžia pasiekti 8,1 tonos keliamąją galią (+60 %). Esamą vietą visiškai galima išnaudoti keleiviams.
Visų ratų vairavimas garantuoja maksimalų manevringumą, o TAMO paverčia tikru genijumi mieste.
Įkrovimas su iki 0,5 °C (t. y., 120 minučių) sąlygoja akumuliatorių minimalizavimą ir trumpesnį įkrovimo laiką kasdienėje veikloje. 100 kW įkrovimo prietaisas. Galimybė įkrauti nuolatinės srovės stotimi (DC).
Įkrovimas su iki 0,5 °C (t. y., 120 minučių) sąlygoja akumuliatorių minimalizavimą ir trumpesnį įkrovimo laiką kasdienėje veikloje. 100 kW įkrovimo prietaisas. Galimybė įkrauti nuolatinės srovės stotimi (DC).
Visiškai žemagrindis, be iškilimų, hidraulinis nuleidimo mechanizmas, elektra valdomos durys ir daug kitų išmaniųjų funkcijų tarnauja tiek keleivių, tiek vairuotojo išskirtiniam patogumui.
Autobusas sukonstruotas taip, kad pagalbinės sistemos, pvz., priklausomos įkrovimo, Induktiv- arba Plug-In sistemos gali būti integruojamos arba eliminuojamos. Pasikeitus darbo aplinkai arba infrastruktūrai, atitinkamai galima pritaikyti arba modifikuoti elektra varomą TAM Vero autobusą.
Stilingas TAM Vero dizainas su visais išvardintais privalumais ir funkcijomis kartu su korektiškomis kainomis artimiausiu laiku ar netolimoje ateityje amortizuos investiciją į TAM Vero autobusus. Priklausomai nuo baterijos talpos konfigūracijos ir autobuso maršruto, lyginant su įprastiniais miesto autobusais, galima pasiekti nuo 2,5 iki 4,5 metų amortizaciją.
Quelle: Jan-Hendrik Frank/Holsteiner Allgemeine